Nový slogan Prahy vzejde ze soutěže

Mezinárodním festival reklamy PIAF vyhlašuje dnes soutěž o slogan Prahy. Návrh sloganu a jeho vizuální ztvárnění chce Praha využít v mezinárodních kampaních zaměřených na podporu příjezdové turistiky.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Karlův most a Hradčany

Karlův most a Hradčany | Foto: Kateřina Šulová | Zdroj: ČTK

PIAF tak ke své hlavní soutěži inovativních reklam z celého světa připojí zvláštní kategorii pro nejlepší slogan města Praha a jeho grafického pojetí.

Návrhy, které bude hodnotit mezinárodní porota, se mohou zasílat ode dneška. Uzávěrka soutěže je za pět týdnů.

Přehrát

00:00 / 00:00

Ředitel festivalu PIAF Marek Hlavica ve Světě o osmé

Ředitel festivalu PIAF Marek Hlavica ve Světě o osmé poznamenal, že při jednání s Magistrátem hlavního města Prahy vyplynulo, že metropole hledá určitý komunikační slogan, který by i postavil na úroveň podobných světových měst.

„Mezinárodní porota může mít jiný vkus, než magistrát hlavního města,“ připomněl Hlavica s tím, že město má v takovém případě prostor pro vlastní jednání s autorem jiného soutěžního textu.

„Vítěz získá prémii 2000 euro a nabízíme také a návštěvu města ve dvou, aby věděl, pro koho pracoval, pokud tuto zkušenost neměl,“ oznámil Hlavica.


Karolína Dubová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme