Nový slogan Prahy vzejde ze soutěže
Mezinárodním festival reklamy PIAF vyhlašuje dnes soutěž o slogan Prahy. Návrh sloganu a jeho vizuální ztvárnění chce Praha využít v mezinárodních kampaních zaměřených na podporu příjezdové turistiky.
PIAF tak ke své hlavní soutěži inovativních reklam z celého světa připojí zvláštní kategorii pro nejlepší slogan města Praha a jeho grafického pojetí.
Návrhy, které bude hodnotit mezinárodní porota, se mohou zasílat ode dneška. Uzávěrka soutěže je za pět týdnů.
Ředitel festivalu PIAF Marek Hlavica ve Světě o osmé poznamenal, že při jednání s Magistrátem hlavního města Prahy vyplynulo, že metropole hledá určitý komunikační slogan, který by i postavil na úroveň podobných světových měst.
„Mezinárodní porota může mít jiný vkus, než magistrát hlavního města,“ připomněl Hlavica s tím, že město má v takovém případě prostor pro vlastní jednání s autorem jiného soutěžního textu.
„Vítěz získá prémii 2000 euro a nabízíme také a návštěvu města ve dvou, aby věděl, pro koho pracoval, pokud tuto zkušenost neměl,“ oznámil Hlavica.