Závorářka Pavla klikou spouští závory na přejezdu v Žimu na Teplicku. Musí otočit 45krát, a když motoráček projede, tak zase znovu na druhou stranu, aby šly závory nahoru.
Nová brána do města. Tak se mluví o opraveném vlakovém nádraží v Českých Budějovicích. Prokouklo natolik, že se na ně chodí lidi dívat, i když nikam nejedou.
Roky chátrající budova nádraží Vyšehrad se podle návrhu projektu Karlin Port Real Estate změní v komplex s mikrobyty. Záchranu budovy i dostavbu další části zajistí studio Archina design.
„Neustále se tady děje obtěžování občanů a je tady nepořádek. V krátké době jsme mohli registrovat, že někteří zaměstnanci nepracovali tak, jak mají,“ uvedl starosta Sokolova.
Omezení provozu se dotkne trati mezi Brnem a Jihlavou a Brnem a Židlochovicemi. Podle webu Českých drah budou vlaky na této trati mít až půlhodinové zpoždění.
Sdílená informace je tedy skutečně nepravdivá. Server iROZHLAS.cz vyvrací celý příspěvek v dalším díle seriálu Ověřovna! a vysvětluje i možnou motivaci šiřitelů těchto falešných informací.
Útočník měl podle stanice BFM TV nejspíš malý kapesní nůž. Policisté po něm třikrát vystřelili. A zasáhli ho. Podle policie je jeho stav vážný, v nemocnici bojuje o život.
Nádraží Jedlová je železniční uzel. Je to snad jediné nádraží, které se nejmenuje po obci, ale po kopci. Vedou sem cyklotrasy, schází se tu hodně cyklistů z celého Šluknovského výběžku.
Přes dva miliony lidí už našlo dočasné útočiště v sousedním Polsku před Ruskem vedenou válkou. Z pohraničních měst se po příjezdu do Polska přesouvají vlaky a autobusy dál do vnitrozemí.
Teď jsou nástupiště plná lidí utíkajících před válkou. A i když z nástupišť odjíždí jeden přeplněný vlak na západ za druhým, uprchlíků v polské Přemyšli neubývá.
Modernizace trati z pražských Bubnů k Výstavišti by měla být hotová do roku 2025. Nejvýraznějším prvkem modernizace úseku bude nová stanice Praha Bubny, která vznikne za Negrelliho viaduktem.
Když jsem před čtvrt stoletím popisoval, jak bude vypadat brněnské hlavní nádraží, jeden starší kolega konstatoval: „Pamatuj, půjdeš do důchodu a stavba ještě nezačne.“ Tehdy jsem se smál.
Do voleb opravíme šedesát nádražních budov, slíbila před třemi lety vláda. Rekonstrukcí měly projít třeba pražské Smíchovské nádraží nebo stanice v Mostě.
V tisku se v pátek dočtete, že České dráhy nově chtějí od Klubu českých turistů začít vybírat nájem za to, že u nádraží budou velké turistické mapy. Turisté peníze platit odmítají, informuje Deník.
Nejsou to jen ulice, které během epidemie koronaviru zejí prázdnotou. Ruch takřka utichl i na vlakových nádražích. Dopravci tak za poslední rok zaznamenali kvůli opatřením výrazný pokles cestujících.
Nádraží bude namísto dosavadní české společnosti RailCity Vyšehrad vlastnit firma MIQUELIRA LIMITED registrovaná na Kypru. Podle radního Jana Chabra by ale jednání o směně měla pokračovat.
Památkově chráněné budově se tento týden začala propadat střecha. Nevyužívaný secesní objekt je v dezolátním stavu a soukromý vlastník, firma RailCity Vyšehrad, do něj neinvestuje.
Denní přírůstek případů nákazy koronavirem v Praze se mírně zvýšil. Hygienici za posledních 24 hodin odhalili v hlavním městě 80 nemocných, v neděli to bylo 56 nově potvrzených případů.
Za nacistické okupace ho Pražané znali jako Hybernské, od roku 1953 až do pádu komunismu jako nádraží Praha – střed. V posledních letech prošla budova Masarykova nádraží rekonstrukcí.