Vyplývá to z policejních statistik z období od ledna do září. Při zhruba polovině smrtelných nehod, u kterých bylo příčinou nedání přednosti, řidiči nerespektovali dopravní značky.
„Pokud se auto přibližuje, radar zároveň zintenzivní blikání svítilny, takže o vás auto za vámi ví,“ vysvětluje Aleš Rohlík, provozovatel prodejny s cyklistickými potřebami.
Policie upozorňuje řidiče a všechny účastníky silničního provozu na zvýšenou opatrnost při nepříznivých podmínkách, například mlze, hustému dešti či snížené viditelnosti za svítání a soumraku.
Klient po dopravní nehodě nahlásí pojistnou událost a dostane na svůj telefon textovou zprávu. Po jejím rozkliknutí následují instrukce, jak má dál postupovat.
Podle průzkumu má Česko 7. nejplynulejší provoz na světě, ale celkově je až na 25. místě. V žebříčku české silnice propadly kvůli negativnímu hodnocení řidičů, kteří kritizovali jejich kvalitu.
Lidé mají zájem o investiční garáže, téma deníku E15. A na podzim se stane nejvíce dopravních nehod, píšou Lidové noviny. Více ve výběru z médií, který sestavil Radiožurnál.
Pokud plánuje jet autem k moři, připravte se na změny v tankování. Jak při cestě na letní dovolenou ušetřit, radí sobotní vydání Lidových novin. Více ve výběru z médií, který sestavil Radiožurnál.
Hromadnou nehodu na D5 zachycují dvě videa, která se objevila na sociálních sítích. Jak by se měli řidiči, kteří k takové nehodě přijíždí, udělat jako první? Rozhovor s Tomášem Neřoldem, šéfem BESIPu.
V době havárie bylo na místě šest zraněných. Kvůli špatné dostupnosti zasahovaly i zdravotnické vrtulníky. Hasiči od sebe za pomocí těžké techniky odtrhávali nabouraná vozidla.
Loni zemřelo na silnicích 470 lidí, o deset více než v roce 2020. Jde o druhý nejnižší počet mrtvých od roku 1961, na počtu se ale projevila epidemie a s ní spojená opatření.
Rok 2021 byl na drahách o něco klidnější než ten předchozí. Nehod na železnici loni mírně ubylo. Drážní inspekce eviduje 1138 mimořádných událostí, předloni jich bylo o deset víc.
Telefonování nebo psaní esemesek za volantem přirovnávají dopravní experti k jízdě pod vlivem alkoholu. Nepozornost je dokonce jedním z nejčastějších důvodů, proč řidiči na silnicích havarují.
Nejprve byla silnice ve směru na Olomouc úplně uzavřená. Po dvou hodinách se podařilo provoz obnovit v jednom pruhu. Od 14.15 byl pak provoz na dálnici už bez omezení.
Na kolo jen s přilbou, vyzývají policisté. Její přínos ale není neomezený, napovídá vedle zahraničních studií i analýza 776 úmrtí českých cyklistů provedená datovými novináři severu iROZHLAS.cz.
Tržby v gastronomii se vrací na úroveň před pandemií koronaviru, naopak nočním klubům se kvůli omezením i nadále nedaří. Uvádí to pondělní Hospodářské noviny. Více ve výběru z médií od Radiožurnálu.
Nehoda se stala ve 12.45 ve směru na Brno na 190. kilometru dálnice. „Zřejmě nebude vážná, ale je tam sedm vozidel, takže nelze nyní říct, kdy bude dálnice zcela průjezdná,“ sdělil mluvčí.
Nehoda se stala v městské části Komín v Kníničské ulici nedaleko komínské vozovny. Mluvčí jihomoravských hasičů David Jirouš uvedl, že komunikace byla uzavřená v obou směrech.
V tisku se ve středu dočtete, že náměstkovi ministerstva zahraničí Jarošovi chybí povinná prověrka. O prověrku na stupeň tajné si zažádal. Získat ji ale může nejdřív za několik měsíců, píše Deník N.
K nehodě došlo na silnici I/3 u odbočky na Čtyřkoly ve směru od Prahy na Tábor. Policista se snažil auto zastavit a zkontrolovat, vůz ale pokračoval dál. Policista se snažil uskočit.
Podle předběžných čísel bylo letos obětí nehod 465, loni jich bylo 547. Meziročně se snížil také počet nehod a těžce zraněných. Usmrcených ubylo také v samotném prosinci na zatím 32 z loňských 36.
Pandemie koronaviru podle Lidových novin přivádí k troubě i ty, kteří v minulých letech raději kupovali hotové cukroví. Více ve výběru z médií, který připravil Radiožurnál.
Záchranná služba hlavního města Prahy zasahovala u dopravní nehody autobusu a osobního auta v Hájku u Uhříněvsi. Dvě ženy utrpěly středně závažné zranění, autobus skončil v příkopu.